Музичний керівник
Бутузова Катерина Сергіївна
Стаж педагогічної работи
Музика в житті дитини
Музикою можна змінювати розвиток: прискорювати ріст одних клітин, уповільнювати зростання інших. Але головне, музикою можна впливати на емоційне самопочуття людини. Безсмертні твори Моцарта, Бетховена, Шуберта, Чайковського здатні активізувати і спрямовувати їх на його фізичне оздоровлення.
Дошкільнята проявляють особливу любов до музики і можуть бути залучені в посильну для їх віку діяльність, цілями якої є розвиток інтересу до музики, правильне сприйняття її змісту, структури, форми, а також пробудження потреби постійного спілкування з нею і бажання активно проявляти себе в цій сфері .
Музика для дитини - світ радісних переживань. Щоб відкрити перед ним двері в цей світ, треба розвивати у нього здібності, і, перш за все музичний слух і емоційну чуйність. Інакше музичне вплив не виконує свої виховні функції.
Діти старші здатні осмислювати деякі зв'язки між явищами, зробити найпростіші узагальнення - визначити, наприклад, характер музики, назвати ознаки, за якими зіграну п'єсу можна вважати веселою, радісною, спокійною або сумною. Їм зрозумілі і вимоги: як треба заспівати різні за характером пісні, як рухатися в спокійному хороводі або в рухомий танці.
Складаються такі музичні інтереси: виявляється перевагу тому чи іншому виду діяльності, жанром музики. До шести семи років спостерігаються початкові появи художнього смаку - здатність дати оцінку творам та їх виконання.
Під керівництвом дорослого дитина вчитися співпереживати, фантзуюячи і уявляючи в процесі сприйняття музики, він прагне проявити себе в співі, танці, грі на музичних інструментах. Кожен шукає неповторний характер руху, зображуючи веселу пташку і дзижчить джмеля, незграбного ведмедя або хитру лисицю
З кожним роком все більше уваги приділяється розвитку творчої активності дитини. Ми відкриваємо дітям двері у світ музики, допомагаємо робити перші кроки до прекрасного. Ми хочемо бачити наших дітей щасливими. Людина не може жити в світі, якщо попереду у нього немає нічого радісного. І ми, педагоги повинні в силу своїх можливостей дати її нашим дітям.